Het Paleisje Meander BV

Boslaan 97, 2912PA, Nieuwerkerk a/d IJssel
‘Het Paleisje’ biedt opvang aan kinderen van 0 tot 12 jaar in een kindvriendelijke omgeving, die voldoende ruimte, uitdaging en ontplooiingsmogelijkheden biedt. En waar ieder kind zich veilig en gerespecteerd voelt, in nauwe samenwerking met de ouders. Bij ons kunt u uw kind met een gerust... Lees meer »
Meer informatieGemiddelde beoordeling
Lees de persoonlijke ervaringen van andere ouders met dit kinderdagverblijf of deel je eigen ervaring!
| Communicatie met ouder |
![]() |
| (Persoonlijke) aandacht voor het kind |
![]() |
| Aandacht voor ontwikkeling van het kind |
![]() |
| Deskundigheid van het personeel |
![]() |
| Accommodatie en inrichting |
![]() |
| Veiligheid en gezondheid |
![]() |
| Flexibiliteit en service |
![]() |
Alle beoordelingen
creatief en gezellig
13 april 2013 | Supersuusje | Periode van: januari 2012 tot: hedenGezellig, veel knutselen, vrolijke leidsters, wel (gezellig) druk en vaak muziek en zingen. Ook altijd samen eten.
Pluspunten: Prettige sfeer, Lieve leid(st)ers
Minpunten: Veel drukte
| Communicatie met ouder |
![]() |
| (Persoonlijke) aandacht voor het kind |
![]() |
| Aandacht voor ontwikkeling van het kind |
![]() |
| Deskundigheid van het personeel |
![]() |
| Accommodatie en inrichting |
![]() |
| Veiligheid en gezondheid |
![]() |
| Flexibiliteit en service |
![]() |
leuke en gezellige plek voor kinderen
24 maart 2013 | Mandy | Periode van: april 2012 tot: hedenMijn ervaring is alleen maar goed.
Pluspunten: Prettige sfeer, Veel extra activiteiten, Goede faciliteiten, Veel ruimte, Lieve leid(st)ers, Goede communicatie, Gemengde groepen 0-4 jaar
| Communicatie met ouder |
![]() |
| (Persoonlijke) aandacht voor het kind |
![]() |
| Aandacht voor ontwikkeling van het kind |
![]() |
| Deskundigheid van het personeel |
![]() |
| Accommodatie en inrichting |
![]() |
| Veiligheid en gezondheid |
![]() |
| Flexibiliteit en service |
![]() |
prima keuze, betrouwbare en deskundige leiding met oog voor alle kinderen
26 februari 2013 | fam. de Groot | Periode van: januari 2012 tot: hedenOnze kinderen gaan met plezier naar dit kinderdagverblijf en wij laten ze daar met een gerust gevoel "achter". De juffen hebben oog voor alle kindjes.
Pluspunten: Prettige sfeer, Goede faciliteiten, Lieve leid(st)ers
| Communicatie met ouder |
![]() |
| (Persoonlijke) aandacht voor het kind |
![]() |
| Aandacht voor ontwikkeling van het kind |
![]() |
| Deskundigheid van het personeel |
![]() |
| Accommodatie en inrichting |
![]() |
| Veiligheid en gezondheid |
![]() |
| Flexibiliteit en service |
![]() |
