Fris! Kinderdagverblijven Locatie Het Bakhuis B.V.

Het Bakhuis 1, 7335MA, Apeldoorn

Fris! heeft als uitgangspunt de service en klantgerichtheid terug te brengen in de kinderopvang. Wij vinden het de hoogste tijd voor een kinderdagverblijf dat Flexibel is, ruime openingstijden heeft en meedenkt bij opvang op wisselende dagen. In het prachtige pand, van de voormalige kerk aan het... Lees meer »
Meer informatieGemiddelde beoordeling
Lees de persoonlijke ervaringen van andere ouders met dit kinderdagverblijf of deel je eigen ervaring!
| Communicatie met ouder |
![]() |
| (Persoonlijke) aandacht voor het kind |
![]() |
| Aandacht voor ontwikkeling van het kind |
![]() |
| Deskundigheid van het personeel |
![]() |
| Accommodatie en inrichting |
![]() |
| Veiligheid en gezondheid |
![]() |
| Flexibiliteit en service |
![]() |
Alle beoordelingen
super
05 februari 2013 | deb | Periode van: november 2013 tot: hedenmijn zoontje gaat nog niet zo lang, en moet nog erg wennen. Maar hoe ze hem opvangen is fantastisch. Ze denken mee, en zorgen dat hij mamma niet zo mist. De sfeer is erg goed. Het is netjes en gezellig. Ik ben super tevreden
Pluspunten: Prettige sfeer, Goede faciliteiten, Veel ruimte, Lieve leid(st)ers, Goede communicatie
| Communicatie met ouder |
![]() |
| (Persoonlijke) aandacht voor het kind |
![]() |
| Aandacht voor ontwikkeling van het kind |
![]() |
| Deskundigheid van het personeel |
![]() |
| Accommodatie en inrichting |
![]() |
| Veiligheid en gezondheid |
![]() |
| Flexibiliteit en service |
![]() |
Super KDV
03 januari 2013 | Mama van drie kleintjes | Periode van: april 2011 tot: hedenZeer goede ervaringen, onze jongste dochter heeft extra zorg en aandacht nodig op de babygroep is het voor haar en voor ons erg prettig! De andere twee hebben het ook erg goed naar hun zin en we vinden de thema`s altijd erg leuk en uitdagend!
Pluspunten: Prettige sfeer, Veel extra activiteiten, Goede faciliteiten, Veel ruimte, Lieve leid(st)ers, Goede communicatie, Zeer kundig personeel,
| Communicatie met ouder |
![]() |
| (Persoonlijke) aandacht voor het kind |
![]() |
| Aandacht voor ontwikkeling van het kind |
![]() |
| Deskundigheid van het personeel |
![]() |
| Accommodatie en inrichting |
![]() |
| Veiligheid en gezondheid |
![]() |
| Flexibiliteit en service |
![]() |
goede kinderopvang
27 december 2012 | Heleen | Periode van: mei 2011 tot: hedenDe kinderopvang vanaf 1 jaar is erg goed.
Pluspunten: Prettige sfeer, Goede faciliteiten, Lieve leid(st)ers
Minpunten: Veel drukte, Communicatie kan beter
| Communicatie met ouder |
![]() |
| (Persoonlijke) aandacht voor het kind |
![]() |
| Aandacht voor ontwikkeling van het kind |
![]() |
| Deskundigheid van het personeel |
![]() |
| Accommodatie en inrichting |
![]() |
| Veiligheid en gezondheid |
![]() |
| Flexibiliteit en service |
![]() |
Goede keuze voor alle kinderen
12 november 2012 | Andrea | Periode van: januari 2011 tot: hedenHet is een top Kdv!!!! We zijn echt super blij dat onze kids hier kunnen leren, spelen en genieten.
Pluspunten: Prettige sfeer, Goede faciliteiten, Lieve leid(st)ers, Goede communicatie
| Communicatie met ouder |
![]() |
| (Persoonlijke) aandacht voor het kind |
![]() |
| Aandacht voor ontwikkeling van het kind |
![]() |
| Deskundigheid van het personeel |
![]() |
| Accommodatie en inrichting |
![]() |
| Veiligheid en gezondheid |
![]() |
| Flexibiliteit en service |
![]() |
fris
21 oktober 2012 | mh | Periode van: april 2012 tot: hedenMijn dochter zit nu een half jaar hier. ze is elke keer blij als ze er weer is. belangrijker, ze hebben een goede kennis, leidsters zijn ontzettend lief en kundig . ik laat mijn dochter met een goed gevoel achter
Pluspunten: Prettige sfeer, Veel ruimte, Lieve leid(st)ers, Goede communicatie
| Communicatie met ouder |
![]() |
| (Persoonlijke) aandacht voor het kind |
![]() |
| Aandacht voor ontwikkeling van het kind |
![]() |
| Deskundigheid van het personeel |
![]() |
| Accommodatie en inrichting |
![]() |
| Veiligheid en gezondheid |
![]() |
| Flexibiliteit en service |
![]() |
